nedjelja, 6. rujna 2015.

Tradicionalna molitva sv. Josipu za sretnu smrt i ZAHVALA


Molitva za sretnu smrt
O slavni sveti Josipe, za onu neizrecivu sreću, koju si uživao na zemlji, kada su kod tvoje smrti nazočni bili Isus i Marija i u smrtnoj te borbi pomagali, jačali i tješili, molimo te ponizno, pribavi i nama tu milost, da na smrtnoj uri hrabro odbijemo bijesne navale nečistoga duha i da sretno umremo. 
Uzvišeni branitelju umirućih, budi nam u pomoći u tom pogibeljnom času i pribavi nam milost, da u tvojem naručju uzmognemo izustiti slatke i utješljive riječi: Isuse, Marijo i sveti Josipe, u vaše ruke predajem srce i dušu svoju. Amen.


ZAHVALA
Iznimno HVALA Gospodinu za velike i obilne milosti što sam danas prisustvovao na tradicionalnoj latinskoj misi od Bratstva sv. Pija X., koji u poslušnosti svemogućemu i živome Bogu i Katoličkoj Crkvi, Prečistoj Zaručnici Kristovoj, izvršavaju svoje poslanje u očuvanju katoličke vjere.

"Ako su mene progonili, i vas će progoniti...


A sve će to poduzimati protiv vas
poradi imena moga
jer ne znaju onoga koji mene posla.
Da nisam došao
i da im nisam govorio,
ne bi imali grijeha;
no sada nemaju izgovora za svoj grijeh.
Tko mene mrzi, mrzi i Oca mojega."

Sveti Pio X., moli za nas!

Sancte Joseph, Patrone s. Ecclesiae, ora pro nobis!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena pri komentiranju:
Objavljujem korisne, pristojne i potpisane komentare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...