ponedjeljak, 14. rujna 2015.

Molitva vojnika


Bože i Oče moj! Premda sam vojnik, ipak je moja sveta dužnost Tebi, Bože moj, vjerno služiti kako su Ti mnogi slavni vojnici i vitezovi služili i postali sveti. U vojničkom odijelu imadem kao i u građanskom istu neumrlu dušu koju moram spasiti. 

Kada putujem i kada vježbam, kad sam pod oružjem ili u bilo kojem službenom poslu, uzdrži mi drago zdravlje i veselo srce. Brani me u svakoj pogibelji, a u prvom redu čuvaj mi, o Bože i Oče moj, srce, da se ne dade zavesti na zlo. Naročito me čuvaj od mrske kletve i od ružne bludnosti, koja šteti zdravlju i životu, a dušu strovaljuje u vječnu propast. 

Znam da mnoge pogibelji prijete spasenju moje duše, i da mi zli primjeri, nehajstvo za kršćansko življenje, i krive nauke mogu lako otrovati srce, ali upravo zato ću se često utjecati k Tebi i smjerno Te moliti: učvrsti me da uši i srce zatvorim pred svakim zločestim govorom te da pažljivo bježim od svakoga društva, koje bi me moglo navesti na grijeh. 

Podijeli mi, sveti Bože, svoju milost da tu svoju odluku savjesno izvršim. Ako se uz Tvoju pomoć očuvam teškoga grijeha, neću se bojati ni u vrijeme mira ni u ratu, jer i ako umrem, umrijet ću Tebi; a ako me uzdržiš na životu, hoću da se povratim kući k svojim dragima. Svemogući Bože, predobri Oče! Tvoja zaštita i milost neka mi budu na pomoć sada i u času moje smrti! Amen.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena pri komentiranju:
Objavljujem korisne, pristojne i potpisane komentare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...