ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

Jeste li znali...

... da je PONEDJELJAK posvećen SV. ANĐELIMA.



MOLITVA SV. ANĐELU ČUVARU ZA PONEDJELJAK


O moj vjerni i mili anđele čuvaru, moj odgojitelju, moj učitelju, moj prijatelju, moj odvjetniče, moj posredniče i zaštitniče! Nijesam vrijedan tvoje zaštite ni tvoje skrbi. Kada i po čem sam toliku čast i tako odlikovanje zaslužio? Ima li koja milost, koju mi od dana moga rođenja pa do danas još nijesi iskazao? S kakvom si strpljivošću samo moju slabost podnosio uza svu moju nezahvalnost? Koliko si me već puta mogao ostaviti, a ipak nisi prestao čekati me na pokoru. Koliko sam već puta mogao u napast pasti i sagriješiti, da me nije tvoja ruka zadržala? Koliko bi me puta vremenita nesreća zadesila, da je ti nisi odvratio? Zahvaljujem tisuću puta Gospodinu Bogu, što mi te je dao za zaštitnika, a tebe molim od svega srca za oproštenje, što sam tako malo za tvoje opomene mario. Što je veća moja nevjernost, to će biti veća i veličanstvenija tvoja pobjeda, kad me sretno uvedeš u nebesko kraljevstvo, gdje ću uzdajući se u milost Božju u tvome društvu uvijek se veseliti. Amen.

(Imprimatur 1912.)

Više o tome možete pogledati OVDJE.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena pri komentiranju:
Objavljujem korisne, pristojne i potpisane komentare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...